torsdag 1. mars 2012

Mikke mus!

Så går nå dagene... Vi er inne i en ny sykdomsrunde... Ser ikke helt ut til å gi seg gitt!


Vi har fått feiret 2 åringen vår med Mikke muffins....


Og Mikke cakepops....
Og en Mikke kake som jeg ikke har bilde av her, men som jeg om jeg kan si det selv ble veldig fornøyd med!


Storebror startet sykdomsrunden og lillebror holder på å avslutte den nå.... Håper jeg! Både mor og far i huset er en smule slække... Så håper vi slipper med det!


Idag har vi tatt turen til byen på ettermiddagen.... Kjøpt billetter til sirkus på søndag!! Merano er tingen med premiere i verdens beste by!


Er den ikke flott kanskje?!!


Også går det fremover med huset! Mer betong og flere vegger er på plass!!


Alltids noen ting en ser nå at vi burde tenkt på tidligere.... Og flere ting kommer nok på den lista etterhvert!


Her er badevinduet! Det blir bra da! Gleder oss til sommeren!!!

Hihi... Og ellers teller jeg ned til 4 mai... Jenteturen til NY nærmet seg!

Posted usinga BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. God sirkustur! Jeg var der i går, og det artige var at ditt søskenbarn opptrådte i manesjen! (sjekk bildene på FB nett)

    SvarSlett